Information angående designer

Blogg Auktion

Jag har då gjort en design som jag auktionerar ut..
Alltså högst bud vinner.
Buden kan börja på olika summor, beroende på hur mycket jobb jag lägger ner.
Vad som får ändras kommer att stå i samma inlägg som auktionen, där kan ni även skriva om ni undrar över något.

Blogg Tävling


Ungefär samma sak som ovan. Fast jag tävlar ut en design gratis.
Man ska tipsa om tävlingen i sin blogg och länka tillbaka hit.
Frågor och funderingar skriver ni i samma inlägg som designen. Även vad som kommer att få ändras på kommer att stå i tävlingen. Vinnaren slumpas fram

Beställningsdesign

Vill du ha en skräddarsydd bloggdesign så tar du kontakt med mig [email protected]
Priset beror på designen. Om det är mycket krångliga saker osv.
Jag gör även banners och då blir priset såklart billigare.
Undrar du över priset så är det bara att maila [email protected] eller att skriva i ett inlägg på kategorin Övrigt/frågor & svar.

Jag gör inte dropmenyer, eller så att den liknar min egna blogg.




Har ni tips till Framtida, tävlings- eller auktionsdesigner så är det bara att maila mig på [email protected] eller att skriva en kommentar inne på ÖVRIGT/Ideer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0